Rólunk mondták
KÖSZÖNŐ LEVELEK
VIDEÓK PROGRAMJAINKRÓL
Országos Pedagógus Konferencia 2019.
Országos gyerekpályázat díjátadója 2019.
ISKOLAI PROGRAMJAINKRÓL MONDTÁK
Az Iskolai Agresszió Kezelési Konferenciánkról
„Leginkább a fesztelen hangulat, a gyakorlati útmutatások tetszettek. Végre egy előadás, ahol „röpült az idő”! Mindenképpen optimistább vagyok. Szeretném, ha az iskolámban is megtartanák ezt a konferenciát, hogy a kollégáim is átélhessék ezt az élményt.” Ági (középiskolai pedagógus)
Országos Pedagógus Konferenciánkról
„Leginkább a szervezettség, használhatóság, napra kész információk nyerték el a tetszésem. Életszerű, mégis érthető. Elgondolkodtató gondolatok, melyek további elmélkedésre inspirálnak. Olyan gyakorlati ötleteket kaptunk, melyek segítségével könnyebben fogom a problémákat megoldani.” Katalin (általános iskolai pedagógus)
Az Iskolai Agresszió Kezelési Konferenciánkról
„A közvetlenség, kötetlen hangulat, őszinteség nyerte el leginkább a tetszésem. Változtatni fogok, eddig is sokat kommunikáltam a diákjaimmal, de többet fogok, és más módszerekkel.” Gréta (általános iskolai pedagógus)
Országos Pedagógus Konferenciánkról
„Legjobban a technikák ismertetése tetszett. Optimistább lettem, alig várom, hogy kipróbálhassam saját osztályomban.” Katalin (általános iskolai pedagógus)
Az Iskolai Agresszió Kezelési Konferenciánkról
„Ami legjobban tetszett a mai napon, hogy a szülői oldalt is meghallgathattuk. Jó használható ötleteket kaptam a „problémás” gyerekekhez (beszélgetés menete). Az angol iskoláról hallottakból is sok jó, megvalósítható ötletet kaptam. Optimistább lettem. Beszélgetek a gyerekekről többet a szülőkkel, plusz fogadóórát iktatok be. Gyerekekkel beszélgetek a szabályokról a tanult módszer alapján.” Erika (általános iskolai pedagógus)
Országos Pedagógus Konferenciánkról
„A legjobb az volt, hogy megismerkedhettem az „Etikus iskola programmal”. Segítséget kaphatok a mindennapi problémákhoz. Gratulálok a konferencia megszervezéséhez. Hasznos és jó hangulatú volt. Optimistább vagyok. Szerencsére „agresszív” gyerek nincs az osztályomban, azért jöttem, hogy „osztályból közösséget” hogyan lehet kovácsolni. A játékokat, közös etikai kódexet be fogom iktatni a munkámba. ” Darina (középiskolai pedagógus)
Az Iskolai Agresszió Kezelési Konferenciánkról
„Ami legjobban tetszett, a szabálytisztelet helyreállítása csoport szinten. Konkrét példák bemutatása és a bemutató csomag, segédanyag. Sokkal optimistább vagyok és szándékomban van változtatni dolgokat az osztályomban. Roma gyerekeknek vagyok az osztályfőnöke életemben először. Fel szeretném használni használni a kapott segédanyagot és be szeretném vezetni az etikai kódexet.” Katalin (általános iskolai pedagógus)
Országos Pedagógus Konferenciánkról
„Nagy mértékben optimistább vagyok az iskolai agresszió kezelésével kapcsolatban. Megkaptam az elméleti és gyakorlati „alapját”, hogy elkezdhessem a tanszakomon ezt a munkát.” Dóra (alapfokú művészeti iskolai pedagógus)
GYEREKPÁLYÁZATUNKRÓL MONDTÁK
Mutass jó példát! gyerekpályázatról
Kedves Éva, Kata és minden kedves munkatársuk!
Szeretnék mindent nagyon megköszönni. Jó és hasznos, amit képviselnek. Pont ezen az úton szeretném vinni a gyermekemet, amit Önök képviselnek. Hasznos volt, hogy a pályázat miatt új és régi segíteni akarást is fel tudtuk idézni, fokozni. Ezért is nagyon hálás vagyok.
Sajnos most zárt az ovi, így az ajándékokat majd csak augusztus végén tudom átadni, de biztosan nagyon fognak örülni. Újra felelevenítjük a segíteni akarásunk. Újabb ötleteim vannak. Szeretném, ha a csoportomba járó gyerekek így élnék le az életük. Köszönöm szépen, hogy Önök ebben megerősitik a Kék csoportos és minden pályázó gyermeket! Szép nyarat, jó pihenést és sok sikert kívánok! Üdvözlettel, H. Andrea
Mutass jó példát! gyerekpályázatról
Tiszteletem!
Szakképző iskolában tanítok, van osztályom elsősorban a tanítványok körében hirdettem a pályázatot, motiváltam a gyerekeket. Többségében halmozottan hátrányos helyzetű tanulókkal dolgozok, szülők iskolázottsága alacsony, többek között közmunka programból élnek. Szeretném ezzel a pályázattal is érzékeltetni velük, hogy van kitörési lehetőség, csak akarni kell, és a jól végzett munka mindig jutalommal, eredménnyel jár.A legnagyobb pozitív változást Önök okozták, mert mi nem tudtunk elmenni a díjátadóra,-de postai úton mégis adtak lehetőséget a nyeremények átvételére, ez nekik nagyon fontos, a jutalom, a megérdemelt elismerés, náluk ez rendkívül fontos. Jelenleg nagyon várják a tanévzáró ünnepséget, mert ott fogják megkapni a boldogságos ajándékukat, oklevelüket.
Köszönjük! Üdvözlettel: T. Ildikó tanár
Mutass jó példát! gyerekpályázatról
“Nagyon-nagyon jól éreztük magunkat a díjátadón! Köszönjük szépen, hogy részt vehettünk! Örömmel tapasztaltam, hogy mennyire érdeklődőek a gyerekek a természet iránt, nagyon ügyesek és kreatívak! Gyönyörű szép alkotások voltak a kiállításon! A gyerekeim minden évben nagyon várják, az aktuális témát, amiről rajzolhatnak! Egyet sajnálok,hogy kevés iskola és kevés óvoda tud az Önök “példamutató programjairól”! A neten természetesen megtalálható, de gondolom nem mennek fel az intézmények a netre napi szinten! Én szívesen mondom akinek csak tudom, hogy milyen jó!! Gratulálok a csapathoz és a “háttérben segítő emberekhez”! Fantasztikus csapatmunka az egész díjátadó levezetése!!!
Sok sikert kívánunk Önöknek a folytatáshoz, mert már kiskorban tudjuk a gyerekeket a természet szeretetére nevelni!!! Remélem, hogy mások is elismerik, majd az Önök munkáját “egy díjátadón”, ahol Önök lesznek majd a díjazottak! Tisztelettel:K-Sz. Hajnalka
Mutass jó példát! gyerekpályázatról
“A művészeti iskolában fontosnak tartom, hogy egyéni képességeiket fejlesszék és megmutassák a gyerekek. A tanári szabadsággal élve ösztönzöm arra a diákjaimat, hogy pályázatokon vegyenek részt. A sok rajzpályázati felhívás közül kiválasztom azokat, amelyek témáját értékesnek, gondolkodásra, alkotó munkára ösztönzőnek találok, majd a diákokkal megbeszéljük és ötleteket gyűjtünk a munkához. Az önök által kiírt pályázatra is így dolgoztak azok a gyerekek, akik önállóan választottak témát és technikát. Beszéltünk így a barátságról, az együttérzésről, a bizalomról, az ajándékozásról, a segítségnyújtás lehetőségeiről, képességének öröméről, hatásáról környezetünkre.
Érdekes volt számomra, hogyan tudok együtt gondolkodni a gyerekekkel, hogyan fejezik ki a gondolataikat, érzelmeiket, mi a véleményük a saját munkájukról, és örömmel fedeztem fel a pozitív hozzáállásukat, kitartó munkájukat, egyéni megfogalmazásaikat.
A gyerekek azzal, hogy elkészítették a munkájukat, s beszéltük képeikről pozitív megerősítést, példát adtak és kaptak arról: mi is a jó magatartás, miért is ad örömöt, ha másokra is figyelünk és lehetőségünk szerint segítünk…
Köszönjük azokat a kedves,elismerő szavakat, melyekkel munkánkat értékelték! Nagyon örültünk, hogy a jutalmukat a gyereket a művészeti iskolánk tanévzáró ünnepségén, a színpadon vehették át.” Üdvözlettel: M. K. Judit rajztanár
Segíteni menő, segíteni jó!! gyerekpályázatról
“A mai rohanó és felgyorsult világunkban sokszor elfelejtünk lassítani és észrevenni környezetünkben a segítségre szoruló embereket. Pedig a karitatív tevékenység és az ezt erősítő attitűd kialakítása nagyon fontos főleg már gyermekkortól kezdve. Ezért nagyon örültem mikor rátaláltam pályázatukra. Tudtam, hogy az iskolában sok, erre a témára érzékeny gyermek van és jelentkezésükkel és részvételükkel példát mutathatnak a többiek számára is. Ezért is tartottam fontosnak a pályázaton való részvételt. Az iskolában a többi tanuló számára bemutatott pályaművünk nagyon felkeltette az érdeklődést és bízom benne, hogy a következő alkalommal egyre több gyermeket tudok bevonni a programba ezáltal növelve a segítő cselekedetek számát és értékét.
Ezúton szeretném megköszönni a színvonalas díjátadó ünnepséget is, amelyen nagy örömmel vettünk részt.
Köszönjük szépen áldozatos munkájukat.”
Tisztelettel: V. Hajnalka
Segíteni jó, segíteni menő! gyerekpályázatról
“Olvastam sorait, s röviden leírnám, hogy mit tapasztaltam a pályázat elkészítésekor tanítványaim körében.
Nagyon fontosnak tartom, hogy a mai korban jóra neveljük gyermekeinket. Ez a pályázat erre adott most lehetőséget. Lelkesen készítették munkáikat, s mivel 1. osztályos diákok voltak, ebben még nagy tapasztalattal nem rendelkeztek. Mikor megkaptuk az értesítést az értékelésekről, nagyon boldogok voltak. Az egyik szülőn csodálkoztam el, mert így nyilatkozott: “Szóval akkor most nem nyertünk.”
Június végén viszont már az egyik kisfiú testvérével és szüleivel részt vett Siófokon a kalandos hajózáson. Aranyos képeket küldött nekem a szülő róla, s megköszönte ismét a munkámat, amit gyermekével végeztem. Ez egy kis erőt ad ismét az embernek, hogy érdemes volt ezzel a lehetőséggel élni.
Örülök, hogy ilyen témában hirdetik a pályázatokat, mert ez bizonyára a tanulókra is jó hatással van. Az osztályomban többen is jelezték, ha lesz még ilyen lehetőség, akkor majd ők is készítenek rajzot.
További sok sikert és kitartást kívánok Önöknek. ”
SZ. T. Klára-pedagógus